czwartek, 25 czerwca 2009

Założenie Bloga

Założyłem tego Bloga , ponieważ interesuje się  wędkarstwem i chciałbym opisać wam jakie metody można  stosować i jakę są najlepsze łowiska w Polsce.
Mam nadzieję że dużo ludzi interesuje się wędkarstwem bo co może być przyjemniejszego niż słoneczko, wędka i piękne  łowisko pełne ryb.
 A więc zostałem wędkarzem bo : W mojej rodzinie panują wędkarskie tradycje.Wędkowali dziadkowie,  wędkują wszyscy mężczyźni. Moje pierwsze kroki stawiałem mając 4-5 latek na na Pilicy lub w małym stawie niedaleko  Czarnego Lasu, zajmowałem się wtedy łowieniem żywców na podrywki (było to dozwolone), o raz innej drobnicy na malutkie kijki i ogólnie starając się zrozumieć co robią starsi wędkarze. Bardziej przeszkadzałem niż pomagałem,ale kochałem te 2-3 dniowe wypady na na Pilicę w poszukiwaniu Karpi i Linów .Dawno tam nie byłem na rybkach, podobno troszkę  się pozmieniało. Kilka lat temu pokochałem  i uczęszczam na Zalew Zegrzyński  i tam staram się jeździć jak najczęściej. I tak zostałem wędkarzem
Piszcie jak Wy zostaliście wędkarzami albo o jakich łowiskach chcecie abym pisał
Pozdrawiam:  exx3

1 komentarz:

  1. Siema fajny blog ale musisz go jeszcze rozwinąć widać, że dopiero zacząłeś pisać.

    OdpowiedzUsuń